torsdag 1 december 2011

En adventskalender...


Fina Emily har en adventskalender med olika teman varje dag som jag tänkte vara med på.

Lucka 1; berätta om dej själv.


Jag heter Melinda



Jag är en drömmare, konstnär och filosof, söker hela tiden nya lösningar och har ständigt ideer som snurrar där inne i min lilla hjärna. Min stora passion är att måla och rita och skapa, det kliar ständigt i mina fingar när mina idéer vill ut... Dom är oftast stora, (ibland lite för stora). Jag gillar att komplicera tillvaron och väljer oftast den svårare vägen för den verkar mest intressant.
Just det, jag älskar film också, gärna svartvita, men annars vilka som helst bara dom är bra..heh..heh. Och mat förstås! Det är ju så gott, men jag gillar inte att följa recept, jag vill improvisera. Och så älskar jag prickar, spets, fina tyger gamla möbler läsa böcker åh jag älskar massor med saker!!


Jag bor i en förort till Stockholm, på ett högt berg omgivet av skog med utsikt över vattnet. Och jag älskar att bo här, i vårt röda radhus med lite sagokänsla. Här bor jag med mina två underbara barn och min man.


Jag är 31 år och älskar utmaningar och när det händer nya saker och att livet Är just föränderligt.


Jag har gjort många saker i livet och jag hoppas det blir minst tusen till!! Men några av dom är att ha eget företag, rest runt i Asien, gå på konstskola och utbilda mej till make up artist och hår stylist är lite av det. Är mest stolt över mina barn och att jag alltid försöker gå min egen väg i livet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så nu slutar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar