torsdag 15 december 2011

Lucka nr 14, Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dej

Jag tycker så mycket om det här fotot av flera andledningar. Det är min bästa vän som tagit fotot och det är taget klockan fem på morgonen. Jag sitter med mina kompisar och väntar på tåget på väg hem. Och när jag ser det här kortet så kommer jag ihåg hur lycklig, glad och tillfreds jag kände mej. Mina älskade vänner hade nämligen fixat en möhippa till mej och jag det var ett minne!!! för livet. Hela dagen bestod av galna och roliga upptåg och sen dans, massor med dans. Jag tycker även mycket om det för att det ingår i min möhippe fotobok som jag fick på mitt bröllop där alla mina närmsta vänner skrivit så brev till mej och klistrat och klippt härliga minnen. Det är en skatt för livet.
Ps, på bilden ser man en liten hint av den utsyrsel som min vän sydde till mej, en underbar skapelse i en massa grönt tyll blommor, blad och fjärilar. En skogsnymf helt enkelt. Jag älskar att klä ut mej så det passade perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar