tisdag 6 december 2011

Lucka nr 6, Berätta om bloggar...

...jag följer. Vissa bloggar läser jag varje dag och vissa mer sporadiskt. Här är i varje fall några av mina favoriter



Foto: Ulrika Kestere

Ulicam för dom fina flätorna. Vackra och genomtänkta foton och rolig text. Plus fina illustrationer.

Elsa Billgren för att hon är färgsprakande, vacker, kreativ och inspirerande.

Emma Sundh tar så stämmningsfulla bilder och känns som ett ljusstråle, en sån där person man gärna skulle ha som vän.

ordisinnet beskriver saker så målande, Som en tavla. Jag känner alltid att hon använder just dom orden jag själv skulle vilja välja.


Niotillfem vad kan man säga!! Det är den blogg jag läst längst och hon är helt genial.

Underbaraclara för att hon har så bra åsikter och inspirerar

Sara Lovisa beskriver livet som mamma med hjärta, smärta och glädje, och ritar med humor och
talang.

Anna Malmberg med sina otroligt vackra foton, dom är magiska
 Foto: Anna Malmberg

a beautiful mess för att hon är så cool och har massor med inspiration på allt från svinryggar stora som skatbon till vinkorkar.


Och sen så klart fina Emily med sina fina foton och texter, och vars ide det var med den roliga Adventskalendern
Det var några av mina favorit bloggar, är det någon ni tycker jag har missat så får ni gärna tipsa mej <3






2 kommentarer:

  1. åh, det verkar som om vi har väldigt många gemensamma favoritbloggar! kul.
    tack för din kommentar hos mig :)
    /jonna

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur!! jättekul! Och ingen orsak den var så fin, din blogg:)

    SvaraRadera