torsdag 15 december 2011

Lucka nr 15, Berätta om en av dina favoritböcker

När jag började tänka började tänka på vilken favoritbok jag skulle välja så blev det jättesvårt.. Jag menar jag har ju så många! Jag samlar på konstböcker och andra som fina eller speciella och bara är underbara att läsa helt enkelt. Men jag kände att nu måste jag faktiskt välja en och det blev den här, ska vi titta lite i den?

Det är en bok med japansk Tuschmåleri och den är så himla fin, det är en pärm som är som ett fodral som går att ta bort.
Vackra körsbärsblommor
Min söta syster gav den till mej i julklapp förra julen och det gör den ännu mer speciell. Hon köpte den i Spanien. Den heter HIROSHIGE och tyvärr är texten på spanska så jag fattar typ ingenting men det gör inget

Små fåglar som flyger och vackra landskap. Alla sidorna i boken är tryckta på tunt silkespapper. Så himla magiskt fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar